Звенигородська Районна Державна Адміністрація
Звенигородський район, Черкаська область

Ваше звернення розглянуто

Про роботу районної державної адміністрації за І півріччя 2017 року щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення

Районною державною адміністрацією з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України  права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ вживаються необхідні заходи щодо об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень громадян.

На розгляд райдержадміністрації надійшло 220 звернень  громадян:  письмових – 198 з них- 130 з ОКЦ, (15 дуплетних) та 22 – на особистих прийомах, в т.ч. на виїзних прийомах-5.

Аналіз розгляду звернень свідчить, що розглянуто письмових звернень на 25  менше ніж  за відповідний період  минулого року та на 170 звернень менше з обласного контактного центру в порівнянні з 2016 роком. В своїх зверненнях громадяни порушили 231 питання. Найактуальнішими із них є питання соціального захисту – 136 (61,8%), комунального та дорожнього господарства – 38 (17,2%),  сільського господарства та землекористування –15 (6,8%), освіти – 11(5%).

З них вирішено позитивно 98 звернень громадян, по 96 зверненнях заявникам надано роз’яснення відповідно до чинного законодавства, 20 звернень перебуває на розгляді, 4- надійшло до відома,2- направлено за належністю.  Всі звернення розглянуті у встановлений законодавством термін. Звернення безпідставно на розгляд іншим органам не передавалися.

Приділяється особлива увага розгляду звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників АТО. З початку року звернень від  учасників АТО, та від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» до райдержадміністрації не надходило.

Розглянуто 89 звернень від ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів, членів сімей учасників АТО, осіб, які вимушено переселилися, ветеранів праці пенсіонерів, розгляду яких приділялася особлива увага. В зверненнях порушувалися питання про призначення та виплати субсидій, надання матеріальної допомоги, допомоги у лікуванні, соціальних послуг, пільгових перевезень на міських маршрутах, отримання земельних ділянок. Задоволено – 66 звернень.

За  звітний період 2017 року до райдержадміністрації повторні звернення не надходили. Розглянуто 14 колективних звернень (2016 рік- 30), в яких порушувалися питання щодо ремонту доріг, розрахунок за орендну плату землі, відповідність теплового режиму НВК, житлово-комунального господарства, виплати надбавки за престижність та низького рівня  заробітної плати, ліквідація сміттєзвалищ, питання щодо різкого зниження рівню води в Звенигородському водосховищу та інші. Більшість цих звернень була розглянута комісійно.

На сьогоднішній день 64 особам та 3 особам (відповідно до розпорядження райдержадміністрації від 30.01.2013 № 17 «Про надання матеріальної допомоги» щомісячно надається матеріальна допомога сім’ям загиблих воїнів Афганістану Звенигородського району сумою по 200 грн.) надано матеріальну допомогу на загальну суму 148 800  грн.

            Значна увага приділяється особистому прийому громадян. З понеділка до п’ятниці проводиться прийом громадян головою райдержадміністрації, його заступниками, а також працівниками відділів, управлінь та служб райдержадміністрації. Відповідно до розпорядження райдержадміністрації від 22.05.2017 № 99 «Про внесення змін до розпорядження районної державної адміністрації від 06.03.2008 №56/2008-рп» затверджено графіки особистого прийому громадян керівництвом та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. З початку року головою райдержадміністрації та  його заступниками  проведено 22 особистих прийоми та 5 виїзних прийоми громадян. Усі звернення, які безпосередньо на особистому прийомі не вирішувалися, розглядалися у тому ж порядку, що і письмові звернення.

Відповідно до затверджених графіків головою райдержадміністрації та його заступниками проводився прямий телефонний зв’язок “Гаряча лінія” для оперативного вирішення порушених жителями району питань. Щосуботи за окремим графіком з 9.00 до 13.00 години працює приймальня районної державної адміністрації.

Найбільше звернень громадян на розгляд райдержадміністрації надійшло від жителів м. Звенигородки –90 , с.Вільховець – 22, с.Юрківка - 16 , с.Стецівка- 6,  с.Ризине – 11, с. Чижівка -7.

На прямий телефонний зв’язок „Гаряча лінія” з початку 2017 року звернення не надходили. Аналітична інформація щодо розгляду звернень громадян систематично оприлюднюється на веб-сайті Звенигородської районної адміністрації в розділі «Інформація щодо стану опрацювання звернень громадян».  

Про роботу районної державної адміністрації за І квартал 2017 року щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення

Районною державною адміністрацією з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України  права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ вживаються необхідні заходи щодо об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень громадян.

На розгляд райдержадміністрації надійшло 129 звернень  громадян, із них 119 -  письмових (1 дуплетне) та 10 – на особистих прийомах, в т.ч. на виїзних прийомах-5. Аналіз розгляду звернень свідчить, що розглянуто на 68 звернень більше, ніж  за відповідний період  минулого року.

В своїх зверненнях громадяни порушили 135 питань. Найактуальнішими із них є питання соціального захисту – 88 (65,1 %), комунального та дорожнього господарства – 19 (14%), освіти-7 (5,1%), сільського господарства та землекористування –5 (3,7%).

З них вирішено позитивно 61 звернень громадян, по 52 зверненнях заявникам надано роз’яснення відповідно до чинного законодавства, 13 звернень перебуває на розгляді, 2- надійшло до відома. Всі звернення розглянуті у встановлений законодавством термін. Звернення безпідставно на розгляд іншим органам не передавалися.

Приділяється особлива увага розгляду звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників АТО. З початку року звернень від  учасників АТО та від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» не надходило.

Розглянуто 25 звернень від ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів, членів сімей учасників АТО, розгляду яких приділялася особлива увага. В зверненнях порушувалися питання про призначення та виплати субсидій, надання матеріальної допомоги, допомоги у лікуванні, соціальних послуг, пільгових перевезень на міських маршрутах. Задоволено – 15 звернення.

На сьогоднішній день 29 особам та 3 особам (відповідно до розпорядження райдержадміністрації від 30.01.2013 № 17 «Про надання матеріальної допомоги» щомісячно надається матеріальна допомога сім’ям загиблих воїнів Афганістану Звенигородського району сумою по 200 грн.) надано матеріальну допомогу на загальну суму 56 800  грн.

За  звітний період 2017 року до райдержадміністрації повторні звернення не надходили. Розглянуто 8 колективних звернень, в яких порушувалися питання щодо ремонту доріг, розрахунок за орендну плату землі, відповідність теплового режиму НВК, житлово-комунального господарства, виплати надбавки за престижність та низького рівня  заробітної плати, інше.

Відповідно до розпорядження районної державної адміністрації від 06.03.2008 № 56/2008-рп «Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами  конституційного права на звернення» щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії  при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян.

Значна увага приділяється особистому прийому громадян. З понеділка до п’ятниці проводиться прийом громадян головою райдержадміністрації, його заступниками, а також працівниками відділів, управлінь та служб райдержадміністрації. Відповідно до розпорядження райдержадміністрації від 20.08.2014 № 126 «Про Порядок організації та проведення особистих прийомів громадян у районній державній адміністрації» затверджено графіки особистого прийому громадян керівництвом та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. З початку року головою райдержадміністрації та  його заступниками проведено 5 особистих прийоми та 5 виїзних прийоми громадян. Усі звернення, які безпосередньо на особистому прийомі не вирішувалися, розглядалися у тому ж порядку, що і письмові звернення.

Відповідно до затверджених графіків головою райдержадміністрації та його заступниками проводиться прямий телефонний зв’язок “Гаряча лінія” для оперативного вирішення порушених жителями району питань. Щосуботи за окремим графіком з 9.00 до 12.00 години працює приймальня районної державної адміністрації.

Найбільше звернень громадян на розгляд райдержадміністрації надійшло  від  жителів  м.Звенигородки - 57, с. Вільховець –13, с.Шевченкове - 12, с.Юрківка- 12, с.Стецівка - 6, с.Ризине -  4.

З державної установи «Черкаський обласний контактний центр» з початку 2017 року надійшло 88 звернень, в яких порушувалися питання про затримку соціальних виплат та правильності нарахувань, призначення та виплати субсидій, надання матеріальної допомоги, соціального захисту, виділення земельних ділянок учасникам АТО та інші.

Районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо задоволення законних вимог громадян, надання у встановлені законом терміни письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду. Дається принципова оцінка кожному факту порушень прав громадян, спрямовується робота соціальних служб в інтересах осіб, які потребують соціальної допомоги, вирішення проблем та реагування на гострі сигнали. Забезпечується оперативне реагування на звернення, що надходять на Урядову гарячу лінію і обласну телефонну гарячу лінію та проводиться робота для усунення причини їх виникнення.

 

Про роботу районної державної адміністрації за 2016 рік щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення

Районною державною адміністрацією з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України  права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ вживаються необхідні заходи щодо об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень громадян.

На розгляд райдержадміністрації надійшло 213 звернень  громадян, із них 159 -  письмових (16 дуплетних) та 54 – на особистих прийомах, в т.ч. на виїзних прийомах - 5. Аналіз розгляду звернень свідчить, що розглянуто на 56 звернень менше, ніж  за  минулий рік.

З державної установи «Черкаський обласний контактний центр» з початку 2016 року надійшло 565 звернень, в яких порушувалися питання про затримку соціальних виплат та правильності нарахувань, наданні матеріальної допомоги, призначення, нарахування та отримання субсидії, соціального захисту, послуги неякісного централізованого водопостачання та інші.

В своїх зверненнях громадяни порушили 238 питань. Найактуальнішими із них є питання соціального захисту – 87 (36,7 %), сільського господарства та землекористування –30 (12,6 %), комунального та дорожнього господарства – 23 (9,6 %), транспорту і зв’язку – 12 (5%),  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 11 (4,6%),

З них вирішено позитивно 47 звернень громадян, по 137 зверненнях заявникам надано роз’яснення відповідно до чинного законодавства, 8 звернень перебуває на розгляді, 1- надійшло до відома, 2-  направлено за належністю. Всі звернення розглянуті у встановлений законодавством термін. Звернення безпідставно на розгляд іншим органам не передавалися.

Приділяється особлива увага розгляду звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників АТО. З початку року розглянуто  7 звернення від  учасників АТО, 1 звернення від жінки, якій присвоєно почесне звання України «Мати-героїня».

Розглянуто 79 звернень від ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів, членів сімей учасників АТО, осіб, які вимушено переселилися, розгляду яких приділялася особлива увага. В зверненнях порушувалися питання про надання матеріальної допомоги, допомоги у лікуванні, соціальних послуг, пільгових перевезень на міських та приміських  маршрутах.

На сьогоднішній день 30 особам та 3 особам (відповідно до розпорядження райдержадміністрації від 30.01.2013 № 17 «Про надання матеріальної допомоги» щомісячно надається матеріальна допомога сім’ям загиблих воїнів Афганістану Звенигородського району сумою по 200 грн.) надано матеріальну допомогу на загальну суму 77 200  грн.

За  звітний період 2016 року до райдержадміністрації повторні звернення не надходили. Розглянуто 45 колективних звернення, в яких порушувалися питання щодо ремонту доріг, перевезень учнів, закриття та оптимізації НВК, житлово-комунального господарства, незаконного зливу нечистот, самозахвату землі, інше.

Відповідно до розпорядження районної державної адміністрації від 06.03.2008 № 56/2008-рп «Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами  конституційного права на звернення» щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії  при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян.

Значна увага приділяється особистому прийому громадян. З понеділка до п’ятниці проводиться прийом громадян головою райдержадміністрації, його заступниками, а також працівниками відділів, управлінь та служб райдержадміністрації. Відповідно до розпорядження райдержадміністрації від 20.08.2014 № 126 «Про Порядок організації та проведення особистих прийомів громадян у районній державній адміністрації» затверджено графіки особистого прийому громадян керівництвом та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. З початку року головою райдержадміністрації та  його заступниками проведено 54 особистих прийоми та 6 виїзних прийоми громадян. Усі звернення, які безпосередньо на особистому прийомі не вирішувалися, розглядалися у тому ж порядку, що і письмові звернення.

Відповідно до затверджених графіків головою райдержадміністрації та його заступниками проводиться прямий телефонний зв’язок “Гаряча лінія” для оперативного вирішення порушених жителями району питань. Щосуботи за окремим графіком з 9.00 до 12.00 години працює приймальня районної державної адміністрації.

Найбільше звернень громадян на розгляд райдержадміністрації надійшло  від  жителів  м.Звенигородки - 92, с.Шевченкове - 13, с. Мизинівка –9, с. Гусакове – 9, с.Ризине -  8.  

Районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо задоволення законних вимог громадян, надання у встановлені законом терміни письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду. Дається принципова оцінка кожному факту порушень прав громадян, спрямовується робота соціальних служб в інтересах осіб, які потребують соціальної допомоги, вирішення проблем та реагування на гострі сигнали. Забезпечується оперативне реагування на звернення, що надходять на Урядову гарячу лінію і обласну телефонну гарячу лінію та проводиться робота для усунення причини їх виникнення.

Спеціаліст сектору правового забезпечення та роботи

із зверненнями громадян апарату РДА                                                                                                            А.В. Поліщук

 

 

Про роботу районної державної адміністрації за 9 місяців 2016 року щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення

Районною державною адміністрацією з метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України  права на звернення до органів влади та органів місцевого самоврядування, права громадян на участь в управлінні державними справами, підвищення ефективності роботи органів державної влади та органів місцевого самоврядування зі зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України „Про звернення громадян“, Указу Президента України від 07 лютого № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування“ вживаються необхідні заходи щодо об’єктивного, всебічного і своєчасного розгляду звернень громадян.

На розгляд райдержадміністрації надійшло 177 звернення  громадян, із них 134 -  письмових (16 дуплетних) та 43 – на особистих прийомах, в т.ч. на виїзних прийомах-5. Аналіз розгляду звернень свідчить, що розглянуто на 35 зверненьменше, ніж  за відповідний період  минулого року.

В своїх зверненнях громадяни порушили 196 питань. Найактуальнішими із них є питання соціального захисту – 72 (36,7 %), сільського господарства та землекористування –24 (12,2%), комунального та дорожнього господарства – 19 (9,6 %), транспорту і зв’язку – 10 (5,1%),  забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку– 10 (5,1%),

З них вирішено позитивно 34 звернень громадян, по 122 зверненнях заявникам надано роз’яснення відповідно до чинного законодавства, 19 звернень перебуває на розгляді, 1- надійшло до відома,1-  направлено за належністю. Всі звернення розглянуті у встановлений законодавством термін. Звернення безпідставно на розгляд іншим органам не передавалися.

Приділяється особлива увага розгляду звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, учасників АТО. З початку року розглянуто  5 звернення від  учасників АТО, 1 звернення від жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня».

Розглянуто 55 звернень від ветеранів війни та праці, інвалідів, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів, членів сімей учасників АТО, осіб, які вимушено переселилися, розгляду яких приділялася особлива увага. В зверненнях порушувалися питання про надання матеріальної допомоги, допомоги у лікуванні, соціальних послуг, пільгових перевезень на міських та приміських  маршрутах. Задоволено – 6 звернення.

На сьогоднішній день 27 особам та 3 особам (відповідно до розпорядження райдержадміністрації від 30.01.2013 № 17 «Про надання матеріальної допомоги» щомісячно надається матеріальна допомога сім’ям загиблих воїнів Афганістану Звенигородського району сумою по 200 грн.) надано матеріальну допомогу на загальну суму 69 400  грн.

За  звітний період 2016 року до райдержадміністрації повторні звернення не надходили. Розглянуто 42 колективних звернення, в яких порушувалися питання щодо ремонту доріг, перевезень учнів, закриття та оптимізації НВК, житлово-комунального господарства, незаконного зливу нечистот, самозахвату землі, інше.

Відповідно до розпорядження районної державної адміністрації від 06.03.2008 № 56/2008-рп «Про заходи щодо забезпечення реалізації громадянами  конституційного права на звернення» щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії  при райдержадміністрації з питань розгляду звернень громадян.

Значна увага приділяється особистому прийому громадян. З понеділка до п’ятниці проводиться прийом громадян головою райдержадміністрації, його заступниками, а також працівниками відділів, управлінь та служб райдержадміністрації. Відповідно до розпорядження райдержадміністрації від 20.08.2014 № 126 «Про Порядок організації та проведення особистих прийомів громадян у районній державній адміністрації» затверджено графіки особистого прийому громадян керівництвом та керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації. З початку року головою райдержадміністрації та  його заступниками проведено 43 особистих прийоми та 5 виїзних прийоми громадян. Усі звернення, які безпосередньо на особистому прийомі не вирішувалися, розглядалися у тому ж порядку, що і письмові звернення.

Відповідно до затверджених графіків головою райдержадміністрації та його заступниками проводиться прямий телефонний зв’язок “Гаряча лінія” для оперативного вирішення порушених жителями району питань. Щосуботи за окремим графіком з 9.00 до 12.00 години працює приймальня районної державної адміністрації.

Найбільше звернень громадян на розгляд райдержадміністрації надійшло  від  жителів  м.Звенигородки - 72, с.Шевченкове - 13, с.Ризине -  8,  с. Мизинівка –7, с. Гусакове – 7.

З державної установи «Черкаський обласний контактний центр» з початку 2016 року надійшло 416 звернення, в яких порушувалися питання про затримку соціальних виплат та правильності нарахувань, наданні матеріальної допомоги, призначення, нарахування та отримання субсидії, соціального захисту, послуги неякісного централізованого водопостачання та інші.

Районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо задоволення законних вимог громадян, надання у встановлені законом терміни письмових відповідей авторам звернень за наслідками їх розгляду. Дається принципова оцінка кожному факту порушень прав громадян, спрямовується робота соціальних служб в інтересах осіб, які потребують соціальної допомоги, вирішення проблем та реагування на гострі сигнали. Забезпечується оперативне реагування на звернення, що надходять на Урядову гарячу лінію і обласну телефонну гарячу лінію та проводиться робота для усунення причини їх виникнення.