До уваги отримувачів субсидії
Положенням про порядок призначення житлових субсидій передбачено що громадянам, які одержували житлову субсидію в опалювальному сезоні у грошовій формі (безготівковій чи готівковій) і у них відсутня заборгованість за житлово-комунальні послуги, яка відповідає ознакам визначеним у положенні, житлова субсидія на наступний термін призначається у готівковій формі. Особам, які вперше звертаються за субсидією або в попередньому сезоні не отримували субсидії, вона призначається у безготівковій грошовій формі на підставі декларації і заяви, в якій має бути зазначений номер мобільного телефону.
За отриманням інформації одержувачі субсидій звертаються :
- до УСЗН - з питань пов’язаних з призначенням житлових субсидій;
- до виконавців комунальних послуг за отриманням інформації за спожиті послуги – нараховані суми за послуги, розмір заборгованості (переплати);
- до АТ «Ощадбанк» контакт – центр 0800210800 при отриманні безготівкової грошової субсидії з питань щодо перерахування банком коштів субсидії виконавцям комунальних послуг, управителям, об’єднанням.
Громадяни, яким призначено житлову субсидію у готівковій формі, зобов’язані щомісячно сплачувати вартість фактично спожитої послуги (оплата по квитанції).
Громадяни, яким призначено субсидію у безготівковій формі, сплачують різницю спожитої послуги між вартістю спожитої послуги і сумою субсидії перерахованої АТ «Ощадбанк» виконавцю комунальних послуг. АТ «Ощадбанк» СМС- повідомленням надсилає суму перерахованої субсидії і повідомляє які суми необхідно сплатити за спожиті послуги в розрізі організацій.
Зразок СМС повідомлення Narah.subsydia: 1651.40
Zalishok 00.00
Ne pokryla
H_Voda 38.60
Electryka 84.00
Gaz 67.53
Gytlo 86.72
Detalі v kabineti
Крім того АТ «Ощадбанк» на власному офіційному веб-сайті оприлюднює реєстр нарахованих сум платежів. Кожний отримувач субсидій може особисто перевірити платежі.
Для цього в телефоні чи комп’ютері в GOOGLE працюємо по схемі:
→ Ощадбанк (монетизація субсидій);
→ Ощадбанк «МІЙ БАНК – МОЯ КРАЇНА» ;
→ Ощадбанк монетизація пільговика, субсидіанта;
→ Набираємо номер мобільного телефона;
→ відмічаємо Кабінет фізичної особи;
→ Увійти перший раз;
→ Вводимо номер мобільного;
→ Відправити ;
→ Вводимо код, який прийшов на телефон;
→ Підтвердити;
→ Вводимо знову номер мобільного телефона;
→ Вводимо змінениий Вами пароль не менше 6 символів;
→ Повторіть пароль- вводимо знову змінений Вами пароль;
→ відмічаємо Кабінет фізичної особи;
→ Увійти ;
→ Натискаємо на конверти з правої сторони;
У квитанціях організацій надавачів послуг отримувачам субсидій у грошовій безготівковій формі зазначається :
- повна вартість спожитих послуг без урахувань субсидії фактично спожитої послуги,
- сума перерахованої субсидії за минулий місяць,
- сума перерахованих коштів споживачем.
Якщо протягом опалювального сезону конунальні послуги споживалися ощадно, то залишок коштів будуть перераховані на ваш особистий рахунок, який відкриєте Ви в Ощадбанку.