A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Звенигородська Районна
Державна Адміністрація
Черкаська область, Звенигородський район

Статистично-аналітичні дані щодо організації роботи з розгляду звернень громадян

Статистично-аналітичні дані щодо організації роботи з

розгляду звернень громадян

у Звенигородській райдержадміністрації

 

з/п

 

Дані за І квартал 2020

 року

Дані за 2019 рік

1

Всього розглянуто звернень

119

411

 

з них:

 

 

 

письмових

43

397

 

у тому числі звернень, що надійшли з ОКЦ

76

312

 

звернення, що надійшли під час  особистих прийомів голови, першого заступника, заступників голови, керівника апарату

0

14

2

Кількість особистих прийомів, проведених керівництвом райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)

6

90

 

з них:

 

 

 

особисті прийоми голови

16

20

 

у тому числі виїзні

3

8

 

особисті прийоми перших заступників, заступників голови, керівника апарату

2

70

 

у тому числі виїзні

1

6

3

Результати розгляду звернень:

 

 

 

вирішено позитивно

42

71

 

надано розяснення

51

312

 

перебуває на контролі

6

5

 

інше

5

23

 

Кількість звернень, розглянутих з порушенням термінів

-

-

4

Кількість громадян, що звернулися до райдержадміністрації (органу місцевого самоврядування)

 

61

 

з них громадяни  пільгових категорій, які потребують соціального захисту і підтримки

34

14

5

Кількість колективних звернень

3

6

6

Кількість звернень з органів влади вищого рівня

73

38

7

Кількість повторних звернень

-

9

8

Засідання колегії (виконкому), де розглядалися питання роботи із зверненнями громадян

Засідання колегії від 16.02.2020 №1

Засідання колегії- Про роботу райдержадміністрації щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення громадян у 2018 році; засідання колегії - Про роботу райдержадміністрації щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення громадян за 1 півріччя 2019

9

Результати розгляду (дані доручення, видане розпорядження, інше)

Протокол колегії 16.02.2020 №1

Протокол від 23.01.2019 № 1; Протокол від 15.07.2019 № 4

10

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах райдержадміністрації (виконкому)

6

12

11

Здійснено вивчення стану роботи із зверненнями громадян у виконкомах сільських рад

1

1

12

Заслухано звіти керівників структурних підрозділів райдержадміністрації перед головою райдержадміністрації

4

12

13

Форма реєстрації письмових  звернень (карткова, журнальна, електронна)

журнальна

журнальна

14

Форма реєстрації   звернень, поданих на особистому  (карткова, журнальна, електронна)

карткова

карткова

15

Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації розгляду звернень громадян (дата, №, назва).

від 22.05.2017 № 99 «Про внесення змін до розпорядження районної державної адміністрації від 06.03.2008 № 56/2008-рп»

Від 22.05.2017 № 99 «Про внесення змін до розпорядження районної державної адміністрації від 06.03.2008 №56/2008-РП»

16

Розпорядження райдержадміністрації (нормативний документ органу місцевого самоврядування) щодо організації особистого прийому (дата, №, назва).

від 22.05.2017 № 99 «Про внесення змін до розпорядження районної державної адміністрації від 06.03.2008 № 56/2008-рп»

№99 від 22.05.2017 «Про внесення змін до розпорядження районної державної адміністрації від 06.03.2008 № 56/2008-РП»

17

Проведення  нарад,  семінарів,  засідань колегій з питань
звернень громадян

1

Засідання колегії –Про роботу райдержадміністрації щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення громадян у 2018 році. Протокол від 23.01.2019 № 1 Семінар на тему: «Порядок ведення роботи з питань розгляду звернень громадян »- 14.02.2019 Засідання колегії про роботу райдержадміністрації щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення громадян за l півріччя 2019 р. Протокол від 15.07.2019 № 4

18

Кількість засідань постійно діючої комісії з розгляду звернень громадян / кількість розглянутих звернень

 

4

 

 

 

 

 

Начальник відділу організаційної,

інформаційної діяльності

документообігу та контролю апарату РДА                                   Любов СЮКАЛО                                                                             

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Які соціально-економічні проблеми для Вас особисто найбільш гострі?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень