Відділ з питань цивільного захисту та оборонної роботи Звенигородської районної державної адміністрації Черкаської області

Місце знаходження:

20202, Черкаська обл.

м.Звенигородка,

проспект Шевченка, 68 к.115 1-й поверх.

Графік роботи: понеділок-четвер з 8-00 до 17-15;

                         п’ятниця  з 8-00 до 16-00,

                         обідня перерва з 13-00 до 14-00.

Контакти:

Телефон/факс (04740) 2 - 21- 42

Електронна адреса: scz.zv.rda@gmail.com

Начальник відділу – Палій Сергій Андрійович

 

Основні функції та завдання: 

   

Основними завданнями відділу є:

 

1) з питань цивільного захисту:

здійснення функцій постійно діючого органу управління цивільного захисту ланки територіальної підсистеми ЄДСЦЗ;

забезпечення підготовки, скликання та проведення засідань, а також контролю за виконанням рішень комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, здійснення функцій робочого органу (секретаріату) такої комісії;

забезпечення готовності органів управління та сил цивільного захисту ланки територіальної підсистеми ЄДСЦЗ до дій за призначенням;

розроблення та подання на затвердження планів діяльності ланки територіальної підсистеми ЄДСЦЗ, інших планів у сфері цивільного захисту, здійснення контролю за їх виконанням;

розроблення проектів районних програм у сфері цивільного захисту, зокрема спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, зменшення можливих втрат, надання цих програм у встановленому порядку на затвердження, забезпечення моніторингу їх реалізації;

організація та проведення моніторингу надзвичайних ситуацій, здійснення прогнозування імовірності їх виникнення та визначення показників ризику;

забезпечення створення і належного функціонування регіональних районної системи оповіщення цивільного захисту;

забезпечення здійснення оповіщення та інформування населення про загрозу і виникнення надзвичайних ситуацій, у тому числі в доступній для осіб з вадами зору та слуху формі;

підготовка пропозицій щодо утворення комунальних аварійно-рятувальних служб, здійснення контролю за їх готовністю до дій за призначенням;

здійснення методичного керівництва щодо утворення та функціонування територіальних спеціалізованих служб цивільного захисту та територіальних формувань цивільного захисту, здійснення контролю за їх готовністю до дій за призначенням;

надання методичної допомоги органам з евакуації щодо організації проведення евакуації та підготовки районів для розміщення евакуйованого населення і його життєзабезпечення, а також зберігання матеріальних і культурних цінностей;

організація навчання з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки посадових осіб райдержадміністрації, суб'єктів господарювання, що належать до сфери її управління, керівників та їх заступників, здійснення підготовки населення до дій у надзвичайних ситуаціях;

організація підготовки органів управління та сил цивільного захисту ланки територіальної підсистеми до дій за призначенням;

координація діяльності територіальних курсів, навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності, погодження робочих навчальних програм з функціонального навчання у сфері цивільного захисту;

здійснення контролю за проведенням практичної підготовки на підприємствах, в установах та організаціях шляхом узагальнення звітів про проведення спеціальних об'єктових навчань (тренувань) з питань цивільного захисту;

здійснення заходів радіаційного, хімічного, біологічного, медичного захисту населення та інженерного захисту територій від наслідків надзвичайних ситуацій;

підготовка пропозицій щодо віднесення міст до груп цивільного захисту для подання їх ДСНС України;

підготовка пропозицій щодо віднесення суб'єктів господарювання, що належать до сфери управління райдержадміністрації, а також тих, що знаходяться у приватній власності, до категорії цивільного захисту та надання їх переліку на затвердження у встановленому порядку;

визначення потреби та організація завчасного накопичення і підтримання у постійній готовності засобів індивідуального захисту для населення, яке проживає у прогнозованих зонах хімічного забруднення і зонах спостереження суб'єктів господарювання радіаційної небезпеки I і II категорій, та формувань цивільного захисту, а також приладів дозиметричного і хімічного контролю та розвідки;

організація та здійснення заходів з питань створення, збереження і використання матеріальних резервів для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

організація виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту;

визначення потреби фонду захисних споруд цивільного захисту, планування та організація роботи з дообладнання або спорудження в особливий період підвальних та інших заглиблених приміщень для укриття населення, організація його укриття;

підготовка рішень про подальше використання захисних споруд цивільного захисту державної та комунальної власності;

організація обліку фонду захисних споруд цивільного захисту;

організація проведення технічної інвентаризації захисних споруд цивільного захисту, виключення їх, за погодженням із ДСНС України, з фонду таких споруд;

надання на запити замовників вихідних даних та вимог до завдань на розробку розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту у складі містобудівної документації та участь у підготовці вихідних даних для розробки розділу інженерно-технічних заходів цивільного захисту у проектній документації;

підтримання у готовності пунктів управління райдержадміністрації, забезпечення їх обладнання засобами управління, організація оперативно-чергової служби в цілодобовому режимі;

розроблення та вжиття заходів щодо забезпечення сталого функціонування суб'єктів господарювання, що продовжують свою діяльність в особливий період;

виконання, у межах визначених повноважень, функції з управління майном, що передано до сфери його управління;

у режимі підвищеної готовності для єдиної державної системи цивільного захисту, територіальної підсистеми, ланки:

  • забезпечення організації оповіщення органів управління та сил цивільного захисту ланки територіальної підсистеми ЄДСЦЗ, а також населення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації та інформування їх про дії у можливій зоні надзвичайної ситуації;
  • формування оперативних груп для виявлення причин погіршення обстановки та підготовки пропозицій щодо її нормалізації;
  • підготовка розпорядчих документів, спрямованих на посилення спостереження та контролю за гідрометеорологічною обстановкою, ситуацією на потенційно небезпечних об'єктах, території об'єкта підвищеної небезпеки та/або за його межами, території, на якій існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів, а також здійснення постійного прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій та їх масштабів;
  • організація функціонування постів радіаційного і хімічного спостереження та розрахунково-аналітичних груп для здійснення спостереження за радіаційною і хімічною обстановкою при загрозі і виникненні надзвичайних ситуацій, пов'язаних з викидом (виливом) у довкілля радіоактивних та небезпечних хімічних речовин;
  • уточнення (у разі потреби) планів реагування на надзвичайні ситуації, здійснення заходів щодо запобігання їх виникненню;
  • уточнення та здійснення заходів щодо захисту населення і територій від можливих надзвичайних ситуацій;
  • участь у заходах із приведення у готовність наявних сил і засобів цивільного захисту, підготовка пропозицій щодо залучення у разі потреби додаткових сил і засобів;
  • у режимі надзвичайної ситуації для єдиної державної системи цивільного захисту, територіальної підсистеми, ланки:
  • забезпечення організації оповіщення органів управління та сил цивільного захисту ланки територіальної підсистеми ЄДСЦЗ, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації;
  • підготовка розпорядчих документів щодо переведення ланки територіальної підсистеми ЄДСЦЗ у режим надзвичайної ситуації, про призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, у разі прийняття рішення про її утворення;
  • організація робіт із визначення зони надзвичайної ситуації;
  • здійснення постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;
  • участь в організації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, керівництві проведенням відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;
  • участь в організації заходів щодо життєзабезпечення постраждалого населення;
  • участь в організації (у разі потреби) евакуаційних заходів;
  • участь в організації радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;
  • організація безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об'єктах і прилеглих до них територіях;
  • забезпечення інформування органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються;
  • у режимі надзвичайного стану - виконання завдань відповідно до Закону України "Про правовий режим надзвичайного стану";
  • здійснення інших повноважень у сфері цивільного захисту, визначених законом.

2) з питань оборонної роботи:

планує та організовує здійснення заходів, пов’язаних із діяльністю на відповідній території військових частин Збройних Сил України та інших військових формувань, створених згідно із законодавством;

планує і координує дії з підготовки та ведення територіальної оборони в районі;

сприяє підготовці молоді до військової служби, проведенню допризовної підготовки;

контролює організацію проведення заходів з призову молоді на строкову військову службу;

контролює роботу, пов’язану з виділенням військовим частинам і установам Збройних Сил України службових приміщень, житлової площі, земельних ділянок, надання комунально-побутових та інших послуг, а також контролює їх використання;

приймає участь у плануванні порядку виконання та термінів проведення заходів у разі введення ступенів готовності переведення області з мирного на воєнний стан;

координує розробку довготермінових і річних програм, здійснення методологічного, методичного та нормативного забезпечення цієї роботи;

приймає участь у плануванні, розміщенні та виконанні державного оборонного замовлення на території району;

координує надання шефської допомоги військовим частинам Збройних Сил України, Національної гвардії України та Державної прикордонної служби України;

приймає участь в організації військового обліку і підготовки громадян України до військової служби, в тому числі допризовної підготовки молоді, підготовки призовників з військово-технічних спеціальностей та військово-патріотичного виховання, забезпеченні їх призову на строкову військову службу, навчальні (або перевірочні) та спеціальні збори і під час мобілізації;

сприяє реалізації права на соціально-економічний та соціально-правовий захист військовослужбовців та осіб, звільнених у запас або відставку, членів їх сімей, а також членів сімей військовослужбовців, які загинули (померли), пропали безвісти, стали інвалідами під час проходження військової служби або потрапили у полон у ході бойових дій (війни) чи під час участі в міжнародних миротворчих операціях;

готує звіти про хід виконання заходів, які відносяться до компетенції відділу;

готує пропозиції та необхідні документи щодо фінансування заходів, пов'язаних з оборонною роботою, здійснює контроль за цільовим використанням виділених коштів.

здійснює інші повноваження в галузі оборонної роботи, передбачені законодавством.

 

                        

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень