A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Звенигородська Районна
Державна Адміністрація
Черкаська область, Звенигородський район

Як правильно оформити скаргу до Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації? До якого суб’єкта слід звернутися зі скаргою?(24.01.2019)

При Міністерстві юстиції України, його територіальних органах створено комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

         При Головному територіальному управлінні юстиції у Черкаській області діє Комісія з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації, що розглядає скарги стосовно державних реєстраторів, суб’єктів державної реєстрації, які здійснюють свою діяльність у межах Черкаської області.


 
Міністерство юстиції України розглядає скарги:
  • на рішення державного реєстратора про державну реєстрацію прав (крім випадків, коли таке право набуто на підставі рішення суду, а також коли щодо нерухомого майна наявний судовий спір);
  • на проведені державним реєстратором юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань реєстраційні дії (крім випадків, якщо такі реєстраційні дії проведено на підставі рішення суду);
  • на рішення, дії або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України.

 
Територіальні органи Міністерства юстиції України розглядають скарги:
  • на рішення (крім рішення про державну реєстрацію прав та рішення, згідно з яким проведено реєстраційну дію);
  • на дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації.

 
Вимоги до термінів подачі скарги:
  • скарга має бути поданою протягом 60 календарних днів з дня прийняття рішення, що оскаржується, або з дня, коли особа дізналася чи могла дізнатися про порушення її прав відповідною дією чи бездіяльністю.

 
Вимоги до змісту скарги:
  • необхідно вказати реквізити рішення державного реєстратора, яке оскаржується (у сфері реєстрації нерухомості);  
  • необхідно викласти зміст оскаржуваного рішення, дій чи бездіяльності;
  • вказати норми законодавства, які порушено на думку скаржника;
  • викласти обставини, якими обґрунтовуються вимоги;
  • мають бути вказані відомості про наявність чи відсутність судового спору з порушеного у скарзі питання, що може мати наслідком скасування оскаржуваного рішення державного реєстратора та/або внесення відомостей до відповідних реєстрів.

 
Вимоги до оформлення скарги:
  • необхідно вказати повне найменування (ім’я) скаржника, його місце проживання чи перебування (для фізичних осіб) або місцезнаходження (для юридичних осіб);
  • необхідно вказати найменування (ім’я) представника скаржника, якщо скарга подається представником;
  • необхідно зазначити дату складання скарги;
  • скарга має бути підписана.

 
Вимоги до супровідних документів:
  • якщо скарга буде подаватися представником, необхідна довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження такого представника (або копія такого документа, засвідчена в установленому порядку);
  • до скарги додаються засвідчені в установленому порядку копії документів, що підтверджують факт порушення прав скаржника (за наявності).

 
Що означає «копія засвідчена в установленому порядку»
та з чого складається відмітка про засвідчення копії?

 
Відмітка про засвідчення копії складається:
  • зі слів «згідно з оригіналом»;
  • назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища;
  • дати засвідчення копії;
  • засвідчуватися повинна кожна сторінка документа з відтиском печатки (за наявності) підприємства, установи, організації, іншої юридичної особи.

Скаргу можна подати або надіслати до:

  • Міністерства юстиції України (вул. Архітектора Городецького, 13, м. Київ, 01001);
  • Головного територіального управління юстиції у Черкаській області           (бульв. Шевченка, 185, м. Черкаси, 18001).

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування: Які соціально-економічні проблеми для Вас особисто найбільш гострі?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень