Звенигородська районна державна адміністрація
Черкаська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Головний спеціаліст з питань внутрішнього аудиту Звенигородської районної державної адміністрації Черкаської області

Головний спеціаліст з питань внутрішнього аудиту Звенигородської районної державної адміністрації Черкаської області

Місце знаходження:

20202, Черкаська обл. м.Звенигородка,

проспект Шевченка, 68 к. 1-й поверх.

Графік роботи: понеділок-четвер з 8-00 до 17-15;

                         п’ятниця  з 8-00 до 16-00,

                         обідня перерва з 13-00 до 14-00.

Контактний телефон: 2-10-66

Е-mail: cancelar@zvenrda.gov.ua

Головний спеціаліст –  Тарасєвич Леся Миколаївна

              

Основні функції та завдання:                            

Надання  об᾽єктивних і незалежних висновків та рекомендацій щодо функціонування системи внутрішнього контролю та її удосконалення, у тому числі процесів управління ризиками, удосконалення системи управління, поліпшення політик і процедур, які забезпечують запобігання фактам незаконного, неефективного та не результативного використання бюджетних коштів, виникненню помилок чи інших недоліків у діяльності райдержадміністрації, її апарату та структурних підрозділів, підприємств, установ, організацій, закладів, що належать до сфери їх управління (далі – суб’єкти внутрішнього аудиту).

Завдання:

Дотримання вимог стандартів внутрішнього аудиту та інших нормативно-правових актів з відповідних питань;

Проведення оцінки ефективності функціонування системи внутрішнього контролю, ступеня виконання і досягнення цілей, визначених у стратегічних та річних планах, ефективності планування і виконання бюджетних програм та результатів їх виконання управління бюджетними коштами, якості надання адміністративних послуг та виконання контрольно-наглядових функцій, завдань, визначених актами законодавства, використання і збереження активів, надійності, ефективності та результативності інформаційних систем і технологій, управління державним майном, правильності ведення бухгалтерського обліку та достовірності фінансової і бюджетної звітності, ризиків, які негативно впливають на виконання функцій і завдань суб’єктами внутрішнього аудиту;

Здійснення ризик-орієнтованого планування діяльності з внутрішнього аудиту, формування, за його результатами, стратегічного та операційного планів діяльності
з внутрішнього аудиту та забезпечення їх надання облдержадміністрації, визначення необхідних обсягів часу та завантаженості для проведення внутрішніх аудитів. Формування простору внутрішнього аудиту, у тому числі зведеної бази даних об’єктів внутрішнього аудиту, та його підтримка в актуальному стані;

Планування, організація та здійснення внутрішніх аудитів, документування
їх результатів, підготовка аудиторських звітів, висновків, рекомендацій та подання їх на розгляд голові райдержадміністрації для прийняття ним відповідних управлінських рішень, проведення моніторингу виконання (врахування) рекомендацій за результатами здійснення внутрішнього аудиту. Проведення позапланових внутрішніх аудитів за рішення голови райдержадміністрації. Формування справ внутрішнього аудиту, їх зберігання, використання, знищення та передача у разі звільнення
з урахуванням вимог законодавства;

Складання та виконання програми забезпечення та підвищення якості внутрішнього аудиту, проведення внутрішньої оцінки якості внутрішнього аудиту відповідно до вимог стандартів та внутрішніх документів з питань внутрішнього аудиту та здійснення заходів щодо врахування рекомендацій, наданих Мінфіном за результатами оцінки функціонування системи внутрішнього аудиту.

 

Головний спеціаліст проводить оцінку визначених об᾽єктів внутрішнього аудиту щодо:

    • ефективності функціонування системи внутрішнього контролю;
    • ступеня виконання і досягнення цілей, визначених у стратегічних та річних планах;
    • ефективності планування і виконання бюджетних програм, результатів їх виконання, управління бюджетними коштами;
    • використання і збереження активів;
    • правильності ведення бухгалтерського обліку та достовірності фінансової і бюджетної звітності;
    • ризиків, які негативно впливають на виконання функцій і завдань районної державної адміністрації, її апарату та структурних підрозділів,  підприємств, установ, організацій та закладів, які входять до сфери управління райдержадміністрації;

 

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора