Відділ містобудування та архітектури, інфраструктури, житлово-комунального господарства, екології
Відділ містобудування та архітектури, інфраструктури, житлово-комунального господарства, екології
Місце знаходження:
20202, м. Звенигородка, просп. Шевченка, 68
тел.: +38(04740) 2-10-66, факс: +38(04740) 2-20-88
Графік роботи:
понеділок-четвер з 8-00 до 17-15;
п’ятниця з 8-00 до 16-00,
обідня перерва з 13-00 до 14-00.
Начальник відділу – Руотсалайнен Олена Сергіївна,
тел: +38(04740) 2-10-66
e-mail: zvenrda-jkg@ukr.net
Основні завдання та функції:
1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за їх реалізацією;
2) забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
3) надає адміністративні послуги;
4) здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;
5) вносить пропозиції щодо проекту відповідного місцевого бюджету;
6) забезпечує ефективне і цільове використання відповідних бюджетних коштів;
7) бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;
8) розробляє проекти розпоряджень голови райдержадміністрації, у визначених законом випадках - проекти нормативно-правових актів з питань реалізації галузевих повноважень;
9) бере участь у погодженні проектів нормативно-правових актів, розроблених іншими структурними підрозділами райдержадміністрації;
10) бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови місцевої держадміністрації, проектів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи райдержадміністрації;
11) бере участь у підготовці звітів голови райдержадміністрації для їх розгляду на сесії Звенигородської районної ради;
12) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові райдержадміністрації;
13) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції;
14) готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах своїх повноважень;
15) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
16) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;
17) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;
18) постійно інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;
19) контролює органи місцевого самоврядування та надає методичну допомогу з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади;
20) здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;
21) забезпечує у межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;
22) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
23) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
24) бере участь у вирішенні відповідно до законодавства колективних трудових спорів (конфліктів);
25) забезпечує захист персональних даних;
26) вносить пропозицій щодо розроблення, коригування і затвердження схеми планування території району;
27) здійснює моніторинг щодо:
реалізації схеми планування території району;
стану розроблення, оновлення містобудівної документації на регіональному та місцевому рівнях (схема планування території району, генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій);
забудови та іншого використання територій;
28) сприяє розробленню, проведенню експертизи містобудівної документації населених пунктів району;
29) веде облік забезпеченості містобудівною документацією населених пунктів на території району, вносить пропозиції виконавчим органам місцевого самоврядування щодо необхідності розроблення, внесення змін до генеральних планів населених пунктів району та іншої містобудівної документації;
30) сприяє органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території у межах своїх повноважень;
31) забезпечує підготовку пропозицій щодо встановлення режиму забудови територій, визначених для містобудівних потреб, за межами населених пунктів;
32) у межах компетенції, на підставі проектних рішень містобудівної документації регіонального рівня, приймає участь у підготовці пропозицій щодо удосконалення адміністративно-територіального устрою району;
33) здійснює координація діяльності:
суб'єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території району, поліпшення їх архітектурного вигляду,
збереження традиційного характеру середовища і об'єктів архітектурної та містобудівної спадщини;
підприємств, установ та організацій, які виконують роботи, надають послуги у сфері містобудування та архітектури;
34) надає (у разі відсутності органів з питань містобудування та архітектури у складі відповідних виконавчих комітетів сільських, селищних, міських рад) містобудівні умови та обмеження для проектування об’єкта будівництва, будівельні паспорти забудови земельної ділянки, паспорти прив'язки тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності;
35) надає пропозицій щодо присвоєння поштових адрес новим об'єктам містобудування;
36) забезпечує ведення містобудівного кадастру на території району;
37) створює і веде архів містобудівної документації;
38) співпрацює з органами державного архітектурно-будівельного контролю з питань самочинно збудованих об'єктів містобудування;
39) інформує населення про плани розміщення на території району найважливіших містобудівних, промислових, енергетичних і транспортних комплексів;
40) організовує проведення в установленому порядку архітектурних та містобудівних конкурсів;
41) сприяння діяльності місцевих організацій творчих спілок у сфері містобудування та архітектури;
42) координує роботу, пов'язану з наданням населенню району житлово-комунальних послуг підприємствами - надавачами цих послуг незалежно від форми власності;
43) здійснює в межах своєї компетенції контроль за станом експлуатації та утримання житлового фонду і об'єктів комунального господарства незалежно від форми власності;
44) взаємодіє з органами місцевого самоврядування з питань надання житлово-комунальних послуг та регулювання цін/тарифів у межах своїх повноважень;
45) вживає заходів до оснащення наявного житлового фонду засобами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії згідно із загальнодержавними та регіональними програмами;
46) забезпечує реалізацію повноважень райдержадміністрації щодо здійснення контролю цін/тарифів на житлово-комунальні послуги та моніторингу стану розрахунків за них;
47) розробляє пропозиції до проектів місцевих програм приватизації підприємств житлово-комунального господарства, що перебувають у комунальній власності;
48) розробляє районні програми у сфері житлово-комунального господарства, забезпечує реалізацію повноважень райдержадміністрації щодо здійснення контролю за виконанням відповідних програм та бере участь у розробленні і реалізації державних та регіональних програм у цій сфері;
49) розглядає питання спільно з органами місцевого самоврядування щодо передачі у комунальну власність з наступним здійсненням приватизації державного житлового фонду, який знаходиться у повному господарському віданні або оперативному управлінні державних підприємств, організацій та установ;
50) організовує контроль за здійсненням заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи об'єктів житлового господарства в осінньо-зимовий період, а також в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків, здійснює моніторинг підготовки об'єктів житлового господарства до роботи в осінньо-зимовий період;
51) забезпечує реалізацію повноважень райдержадміністрації щодо здійснення державного контролю за дотриманням законодавства у сфері благоустрою території населених пунктів;
52) надає пропозиції щодо збирання і видалення побутових відходів, створення полігонів для їх захоронення, а також здійснення роздільного збирання корисних компонентів цих відходів;
53) надає пропозиції щодо затвердження схеми санітарного очищення в межах району;
54) надає пропозиції щодо відведення земельних ділянок для організації місць поховання;
55) розробляє проекти комплексних регіональних програм будівництва, у тому числі житлової інфраструктури;
56) здійснює моніторинг введених в експлуатацію соціально-значущих та незавершених будівництвом об'єктів;
57) бере участь у складанні переліків об'єктів, які фінансуються за рахунок державних капітальних вкладень, передбачених у державному та місцевому бюджетах для відповідної території;
58) надає пропозиції щодо реформування і розвитку сфері дорожнього господарства;
59) розробляє проекти нормативно-правових актів в сфері дорожнього господарства, у законодавчо визначених випадках;
60) здійснює інші функції у сферах містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, будівництва, дорожнього господарства та екології визначені законодавчими та нормативно-правовими актами;