Сектор з питань управління персоналом апарату Звенигородської районної державної адміністрації Черкаської області
Сектор з питань управління персоналом апарату Звенигородської районної державної адміністрації Черкаської області
Місце знаходження:
20202, м. Звенигородка, просп. Шевченка, 68 1-й поверх, каб,108
тел.:21066, факс: 22088
Графік роботи:
понеділок-четвер з 8-00 до 17-15;
п’ятниця з 8-00 до 16-00,
обідня перерва з 13-00 до 14-00.
Завідувач сектору – Данилюк Людмила Чейгунівна
тел. +38(04740) 2-10-66
Е-mail: urzvenrda@gmail.com
Основні завдання та функції:
1) реалізація державної політики з питань управління персоналом у державному органі;
2) забезпечення здійснення керівником апарату райдержадміністраії своїх повноважень з питань управління персоналом;
3) забезпечення організаційного розвитку райдержадміністрацій;
4) добір персоналу райдержадміністрації;
5) розвиток персоналу та організація підвищення рівня професійної компетентності працівників райдержадміністрації;
6) здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту;
7) організаційно-методичне керівництво та контроль за роботою з персоналом у підпорядкованих територіальних органах, державних підприємствах, установах і організаціях, що належать до сфери управління райдержадміністрації (далі - підпорядковані організації);
8) документальне оформлення вступу на державну службу, її проходження та припинення.
7. Служба управління персоналом відповідно до покладених на неї завдань:
1) організовує роботу щодо розробки структури райдержадміністрації;
2) вносить пропозиції керівнику апарату з питань удосконалення управління персоналом та кадрового менеджменту;
3) здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи керівника апарату з питань управління персоналом та надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації;
4) організовує роботу щодо розроблення посадових інструкцій державних службовців райдержадміністрації, затвердження яких належить до повноважень керівника апарату, їх перегляду на відповідність встановленим законодавством вимогам та з метою виявлення потреб у внесенні до них змін, а також надає консультативну допомогу щодо розроблення та внесення змін до посадових інструкцій;
5) проводить роботу щодо створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;
6) аналізує кількісний та якісний склад персоналу у райдержадміністрації, вивчає поточну потребу в такому персоналі, прогнозує перспективну потребу в персоналі з урахуванням довгострокових цілей державного органу та вносить відповідні пропозиції керівнику апарату;
7) готує проект умов проведення конкурсу на відповідну посаду державної служби, включаючи спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посади державної служби категорії "Б" і "В" з урахуванням рекомендацій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби;
8) розміщує у встановленому порядку на Єдиному порталі вакансій державної служби наказ (розпорядження) суб'єкта призначення або керівника державної служби про оголошення конкурсу на зайняття посад категорій "Б" і "В" та умови його проведення, а також інформацію про переможця (переможців) конкурсу або їх відсутність;
9) розглядає інформацію, подану кандидатами для участі у конкурсі на зайняття посад державної служби категорії "Б" і "В" у райдержадміністрації, повідомляє кандидатів про результати розгляду поданої ними інформації для участі у конкурсі, результати розв'язання ситуаційних завдань, проведення співбесіди, допущення (недопущення) до наступного етапу конкурсу, а також здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору відповідно до законодавства;
10) здійснює заходи щодо організації та координації процедури адаптації новопризначених державних службовців у державному органі з урахуванням рекомендацій, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері державної служби;
11) здійснює заходи щодо організації оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, узагальнює результати виконання завдань державними службовцями, надає консультативну допомогу з питань проведення оцінювання;
12) складає разом з державними службовцями державного органу індивідуальні програми підвищення рівня професійної компетентності/індивідуальні програми професійного розвитку таких державних службовців; вивчає та узагальнює потреби державних службовців у професійному навчанні і вносить керівнику апарату пропозиції щодо організації професійного навчання для створення сприятливих умов професійного розвитку державних службовців;
13) здійснює моніторинг існуючих програм підвищення кваліфікації, що пропонуються суб'єктами надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (провайдерами), зокрема на вебпорталі управління знаннями у сфері професійного навчання "Портал управління знаннями", та інформує про можливість навчання за такими програми персонал державного органу;
14) здійснює нарахування та облік кредитів Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи за проходження професійного навчання; проводить за рішенням керівника апарату оцінювання результативності професійного навчання державних службовців відповідно до законодавства;
15) організовує роботу щодо стажування державних службовців та молоді;
16) веде встановлену звітно-облікову документацію, готує звітність з кадрових питань;
17) забезпечує підготовку документів щодо призначення, переведення та звільнення персоналу райдержадміністрації;
18) проводить роботу щодо укладання, продовження строку дії, розірвання контрактів про проходження державної служби та контрактів з керівниками підпорядкованих організацій, а також бере участь у здійсненні заходів з перевірки виконання умов таких контрактів у порядку, встановленому законодавством;
19) забезпечує організацію проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в державному органі, якщо ці функції не покладено на інший підрозділ;
20) забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", готує довідку про її результати, якщо ці функції не покладено на інший підрозділ;
21) організовує складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку державного органу, посадовими інструкціями та іншими документами;
22) оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям;
23) оформляє і видає державному службовцю службове посвідчення, якщо ці функції не покладено на інший підрозділ;
24) обчислює стаж роботи, досвід роботи у відповідній сфері, досвід роботи на керівних посадах, стаж державної служби для призначення на відповідну посаду державної служби та під час проходження служби;
25) проводить моніторинг своєчасності встановлення надбавок за вислугу років;
26) формує графік відпусток персоналу державного органу, готує проєкти актів щодо надання відпусток персоналу, веде облік відпусток;
27) у межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження персоналу райдержадміністрації;
28) здійснює роботу, пов'язану з обліком трудової діяльності, заповненням, обліком і зберіганням особових справ (особових карток) працівників райдержадміністрації;
29) веде військовий облік призовників, військовозобов'язаних та резервістів, бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час в райдержадміністрації;
30) розглядає і готує відповіді на звернення та запити громадян, підприємств, установ та організацій, народних депутатів, посадових осіб, адвокатів, запити на інформацію, надає іншу інформацію з питань, віднесених до її компетенції;
31) здійснює контроль за дотриманням вимог законодавства про працю та державну службу в райдержадміністрації, зокрема контролює дотримання правил внутрішнього службового розпорядку;
32) за дорученням голови райдержадміністрації перевіряє дотримання законодавства про працю, державну службу та стан управління персоналом у територіальних органах, а також перевіряє дотримання законодавства про працю та стан управління персоналом у підпорядкованих організаціях;
33) організовує проведення класифікації посад державної служби у райдержадміністрації відповідно до законодавства;
34) разом з іншими структурними підрозділами державного органу:
- організовує роботу щодо розробки положень про структурні підрозділи;
- подає пропозиції керівнику апарату щодо планування службової кар'єри державних службовців, планового заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності;
35) спільно з бухгалтерською службою опрацьовує штатний розпис та організовує роботу щодо матеріального стимулювання персоналу райдержадміністрації;
36) у межах компетенції оформляє і видає працівникам райдержадміністрації довідки з місця роботи;
37) проводить іншу роботу, розробляє і бере участь у розробленні проєктів документів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби.