Звенигородська Районна Державна Адміністрація
Звенигородський район, Черкаська область

Очільник області назвав пріоритети для «швидкої»

Переглядів: 63

Оновлення матеріально-технічної бази, сучасна система управління, мотивація для працівників і комфортні умови роботи. Такими є пріоритети для екстреної медичної допомоги Черкащини. Про це сказав голова ОДА Юрій Ткаченко на координаційній нараді.

Про стан справ в обласному Центрі екстреної медичної допомоги та медицини катастроф прозвітував директор Ігор Фесун. Так, щоденно в області працюють 100 бригад екстреної медичної допомоги. Торік Центр отримав понад 318 тис. звернень від жителів. За словами керівника, найбільшими проблемами установи нині є кадрове забезпечення, брак потрібного обладнання, застарілий автопарк та умови перебування бригад у пунктах базування.

– Належний рівень екстреної медичної допомоги області – це спільне завдання влади на всіх рівнях, – зауважив очільник області Юрій Ткаченко. – Лише консолідувавши зусилля, ми можемо досягати результатів. Приміром, торік ми розпочали оновлення автопарку «швидких». Коштом обласного та місцевих бюджетів ми придбали 8 нових автомобілів. Вони обслуговують жителів тих районів і міст, що спрямували потрібний ресурс. Цьогоріч плануємо придбати щонайменше ще 5 автомобілів. Водночас у місцевих владців має бути чітке розуміння пріоритетності розподілу ресурсів і визначення важливості проектів. Бо виходить, що одні переймаються «екстренкою», а в інших не доходять руки, вважають це питання не першочерговим. Це ж стосується і умов праці для бригад, і мотивації. Децентралізація дала можливості, сконцентрувавши фінансовий ресурс на місцях.

За підсумками наради, голова ОДА доручив керівникам районів підготувати «дорожні карти» участі в розвиткових проектах для екстреної медичної допомоги.

Нагадаємо, комунальній установі «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Черкаської обласної ради» підпорядковані 5 станцій швидкої допомоги – Черкаська, Смілянська, Уманська, Лівобережна та Звенигородська зі своїми підстанціями в усіх районах області.

« повернутися до списку новин