Звенигородська районна державна адміністрація
Черкаська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

«Маємо виправити прорахунки весняного локдауну», – Лариса Кошова про волонтерську підтримку соціально незахищених верств населення Черкащини

Дата: 16.12.2020 13:00
Кількість переглядів: 161

Фото без опису

Низку проблем з надання соціальної допомоги та волонтерської підтримки літнім людям та соціально незахищеним громадянам Черкащини, які виявили у квітні-травні, виправляють в області. Все для того, аби під час січневого локдауну, соціальні служби та волонтери змогли якісно надавати послуги тим, хто їх потребує найбільше.

Спільно опрацьовували виявлені проблемні питання в облдержадміністрації представники волонтерських організацій, благодійних фондів, соціальних служб під головуванням заступниці очільника Черкащини Лариси Кошової. Такі зустрічі в ОДА відбуваються щотижня.

Фото без опису

Насамперед, за дорученням посадовиці, в обласному департаменті соціального захисту населення до наступного понеділка уточнюють списки соціально незахищених громадян, які мають найбільшу потребу в опіці. Потребу у продуктових наборах передадуть волонтерам.

– До запровадження жорсткого карантину ми максимально хочемо виправити помилки квітня-травня та провести інформаційну роботу серед населення, аби вони знали до кого звертатися у разі потреби на час локдауну, – зазначила Лариса Кошова. – Цю роботу, як і тоді, проводимо разом з волонтерами, адже їхня підтримка неоціненна. Зараз укладаємо списки тих, до кого прийдемо з допомогою найперше – літні самотні люди. Хочемо цього разу уникнути випадків, коли одні отримують, приміром, декілька продуктових пакунків, а дехто – жодного. Посилену увагу приділятимемо жителям сільської місцевості.

Водночас обласний Департамент соціального захисту населення проводить перемовини з благодійними фондами великих мережевих продуктових магазинів, аби скоординувати волонтерську роботу також. Крім того, фахівці обласного контактного центру, які працюють на «гарячій телефонній лінії», надалі будуть уточнювати у громадян, що звернулися, про допомогу, якої ті потребують: продуктів, перевезення, ліків тощо.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора