Звенигородська районна державна адміністрація
Черкаська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

«Важливий аспект туристичної програми – маркетинг», – Олександр Скічко розповів про дорожню карту розвитку туризму

Дата: 26.05.2021 09:20
Кількість переглядів: 121

Презентувати пілотний проект з благоустрою, створити аудіогіди й інформаційні пілони, інформувати про доступні туристичні об’єкти на Черкащині. Цим наразі активно займаються в Черкаській ОДА, щоб розвивати туризм в області. Про те, з чого розпочали розвиток туризму та культури та про подальші плани в цій сфері очільник області Олександр Скічко розповів журналістам «Українських новин».

Важливий аспект туристичної програми – це маркетинг, говорить Олександр Скічко. За його словами, для цього не потрібні великі гроші, зате знадобляться відомі люди – артисти, ньюсмейкери, блогери та інші, які сядуть та проїдуть нашими маршрутами, виставлять інформацію про це в соціальні мережі й завтра про ці можливості дізнаються мільйони людей.

«Потенціал Черкаської області дійсно величезний. Якщо ми говоримо про туризм, то перспективи відкриваються просто шалені», – каже очільник області.

Олександр Скічко упевнений, що дати якісний поштовх розвитку туризму в нашому краї можна. По-перше, потрібна якісна навігація. По-друге, банальний благоустрій туристичних об’єктів – чиста територія, урни, лавочки, інформаційні стенди з інформацією про конкретний об’єкт з QR-кодами: навів смартфон, ознайомився з інформацією, немає бажання читати – є аудіогіди. За сьогоднішніми мірками це практично нічого не коштує, це зовсім можна зробити безкоштовно, що ми з нашою командою і робимо.

«Ось це моя дорожня карта розвитку туризму на Черкащині. Складність полягає в тому, що, коли я це починаю обговорювати на місцях, багато людей в такі починання не вірять і відразу запитують: «Де гроші і як ми будемо це робити?». Дійсно, у нас сьогодні немає великих фінансових ресурсів на реконструкцію, реставрацію, підготовку туристичних об’єктів, – каже очільник області. – Це робиться поступово і на це потрібні роки. А потрібно, щоб вже цього літа до нас поїхали туристи. Тому вже у червні ми плануємо презентувати пілотний проект з благоустрою, створення аудіогідів, інформаційних пілонів й інформування про доступні туристичні об’єкти на Черкащині, який реалізуємо без копійки бюджетних коштів. Ми цим активно займаємося. Тож чекаємо всіх в гості на батьківщину Кобзаря».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора