Що робити, якщо інформації про вакцинацію від COVID-19 немає в електронній системі охорони здоров’я
Записи про щеплення проти COVID-19 зберігаються на рівні центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я та з дозволу пацієнта доступні відповідним медичним працівникам.
Тому, якщо є запис про перше щеплення, вас мають записати на друге через відповідний проміжок часу.
Проте може трапитися ситуація, коли інформації про отримання вами першої дози вакцини проти COVID-19 немає в електронній системі охорони здоров’я.
Що робити та як підтвердити отримання першої дози?
У випадку, якщо є паперова довідка про введення першої дози вакцини, звернутися до сімейного лікаря або ж в медичний заклад, де проводилась вакцинація.
Якщо довідки немає, телефонувати в контакт-центр медичної інформаційної системи, через яку вносились дані, чи залишати звернення в контакт-центрі МОЗ.
Що робити, якщо дані в електронну систему охорони здоров’я внесли з помилкою?
Попросити медичного працівника, який вводитиме другу дозу вакцини, виправити помилку, яку допустили, коли вносили інформацію під час введення першої дози.
Звернутися до сімейного лікаря та виправити помилку в електронній системі.