На Звенигородщині відбулась щорічна серпнева конференція педагогічних працівників
Освітяни району підведвели підсумки розвитку дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти у 2015-2016 навчальному році та визначили завдання на 2016-2017 навчальний рік на серпневій зустрічі, що відбулась 30 серпня на базі Звенигородської спеціалізованої школи ім. Т.Г. Шевченка.
Заступник голови райдержадміністрації Руслан Каюк, виступаючи перед педагогічними працівниками району, детальніше зупинився на питаннях фінансування галузі освіти, відзначивши, що у 2016 році потреба на освіту склала 81,8 млн. грн. З державного бюджету надано субвенції близько 49 млн. грн. – це ті кошти, на які повинна функціонувати освітня галузь. У зв’язку з недостатнім фінансуванням з районного бюджету виділено майже 19 млн. грн. Однак і ці кошти повністю не задовольняють потребу на освітню галузь, дефіцит бюджету на початок року становив 13 млн. грн. Як повідомив Руслан Якович, завдяки проведенню ряду заходів (економії енергоносіїв та інших непопулярних заходів) скорочено дефіцит бюджету до 5 млн. грн. На даний час вишукується можливість щодо виділення на освіту (зокрема на оплату заробітної плати педагогічним працівникам) до 2 млн. грн.
- Компетентнісний підхід та побудова партнерських стосунків між учнем, вчителем і батьками – пріоритети реформування української школи, – наголосила під час виступу начальник відділу освіти райдержадміністрації Лариса Кочерга. - Вже з цього навчального року освіта буде працювати у форматі нової української школи. Школа повинна давати освіту для життя, допомагати розвивати індивідуальні здібності, а учитель повинен стати другом, адже дитина, яка хоче навчатися, не може взяти знання від людини, яку боїться. Діти сьогодні хочуть бачити сучасних, креативних та зацікавлених педагогічною діяльністю вчителів, які будуть насамперед їх розуміти. До дітей повинна прийти людина – лідер, яка може вести за собою, яка любить свій предмет та фахово його викладає, з якою цікаво, комфортно і все зрозуміло. Компетентнісний підхід орієнтований не на процес, не на накопичення інформації, а на результат , навчання повинен сформувати здатність у дітей практично діяти, застосовувати отримані знання, вміння, навички в життєвих ситуаціях.
У рамках урочистостей кращих освітян Звенигородщини, обдарованих дітей району відзначено почесними нагородами.
На початку конференції всі учасники педагогічного зібрання мали нагоду ознайомитися з виставкою робіт декоративно-прикладного мистецтва.