Відсьогодні Міграційна служба Черкащини відновлює надання повного переліку адміністративних послуг
Із 25 травня усі територіальні підрозділи Управління ДМС України в Черкаській області працюватимуть за звичайним графіком роботи. Зокрема, знято обмеження щодо порядку надання адміністративних послуг – громадяни України, іноземці та особи без громадянства зможуть отримати будь-яку послугу, що надається ДМС. Також відновилася робота сервісу «Електронна черга» (https://dmsu.gov.ua/services/online.html), що допоможе спланувати відвідування підрозділів Міграційної служби Черкаської області.
У той же час, Міграційна служба просить під час відвідування підрозділів дотримуватись рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі вірусної інфекції:
? користуватися захисною маскою, рукавичками та дезінфікуючими засобами;
? не створювати скупчення людей у підрозділі та дотримуватись безпечної відстані між людьми (з розрахунку не більше однієї людини на 10 кв. метрів);
? уникати контакту з усіма, хто має ознаки ГРВІ.
Дистанційно отримати консультацію з питань, які належать до компетенції Міграційної служби Черкаської області, можливо за телефонами:
«гаряча» лінія ? (0472) 54-09-60
з питань громадянства, паспортизації, реєстрації та еміграції ? (0472) 33-00-49
з питань іноземців та осіб без громадянства ? (0472) 33-00-51
Електронна пошта: ck@dmsu.gov.ua
Більше інформації на офіційному веб-сайті ДМС: http://dmsu.gov.ua або сторінці Міграційної служби Черкаської області у соціальній мережі Facebook: https://www.facebook.com/udmsck/
За інформацією Управління ДМС України в Черкаській області