Звенигородська районна державна адміністрація
Черкаська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Пряма мова. Юрій Ткаченко про актуальне

Дата: 22.03.2017 16:29
Кількість переглядів: 691

Фото без описуРемонт доріг прогнозовано викликає багато питань у черкащан. Тому зупинюся на цій темі детальніше.

Відразу хочу пояснити: за муніципальні автошляхи відповідає місцева влада. За дороги державного та місцевого значення, що поза межами населених пунктів, – Служба автомобільних доріг області. Вона не підпорядкована обласній державній адміністрації – ми співпрацюємо. Маємо обласну програму фінансування ремонту доріг державного значення на 2016 – 2018 роки, що по суті є правовим механізмом залучення на це коштів місцевих бюджетів. А нині на місцях справді сконцентрований значно більший ресурс завдяки політиці децентралізації Президента й Уряду.

– дорожні плани

Ми зробили роботу над помилками. Щоби не згаяти з півроку на формальні процедури, поки найкраща погода для ремонтів, проектування щодо низки об’єктів розпочали зі Службою автомобільних доріг ще торік. І серед перших по Україні подали готові проекти реконструкції до Укравтодору.

Усе це дало змогу вже оголосити тендери – загалом на 700 млн грн. Ідеться про ремонт мосту через Дніпро, нашої дамби та інші дорожні об’єкти. Частково це будуть кредитні кошти, тому наше завдання – якраз забезпечити потрібне співфінансування з місцевих бюджетів.

– ремонтний старт

Ямковий ремонт доріг розпочався кілька тижнів тому – тільки-но дозволила погода. На дорогах державного значення щодня працюють зо 30 ремонтних бригад. Роботи тривають практично в кожному районі. Окрім того, дорожники нині активно впорядковують узбіччя після зими.

Я неодноразово говорив, що ямковий ремонт не є повноцінним. Він радше для проїзності автошляхів – доки не буде фінансування на ґрунтовніші роботи. Цьогоріч маємо на поточний ремонт доріг загального користування місцевого значення – 45 млн грн, державного значення – 75 млн грн.

– запобігання руйнації

Вважаю принциповим не тільки ремонтувати дороги, а й запобігати їхній руйнації надалі. Не секрет, що перевантажені фури чи не найбільше розбивають наші автошляхи: спершу колійність, далі тріщини – і ями. Узяти для прикладу дорогу від так званого смілянського кільця до міста, яку ми торік поремонтували. Там уже є колійність, бо ніхто не контролює рух вантажівок.

Тому на дорогах загального користування по області облаштовуватимемо майданчики для роботи пересувних пунктів габаритно-вагового контролю. Загалом ми визначили таких 11, аби проконтролювати всі напрямки. Також плануємо придбання вагових комплексів, якщо це не буде централізовано. Хоча в Мінінфраструктури є такі плани. Один комплекс ми вже маємо. І торік наша область стала однією із перших, де на дорогах запрацював ваговий контроль.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора