Одноразова допомога роботодавцю: покрокова інструкція та перелік необхідних документів
Уряд ухвалив рішення підтримати ініціативу Президента України про виплату одноразової матеріальної допомоги роботодавцям, які можуть втратити дохід через карантин.
Право на отримання одноразової матеріальної допомоги мають юридичні особи (роботодавці), які використовують працю найманих працівників.
Важливо: основний вид економічної діяльності таких роботодавців не входить до Переліку видів економічної діяльності щодо яких здійснюються обмежувальні протиепідемічні заходи, визначеного Кабінетом Міністрів України (згідно Порядку надання одноразової матеріальної допомоги суб’єктам господарювання, розрахунку її розміру, стягнення, повернення невикористання її суми (далі Порядок), затвердженого Постановою КМ України від 09.12.2020 року № 1231).
Суб’єкти господарювання до 21 грудня 2020 року подають до центру зайнятості пакет документів.
До пакету входить:
- Заява за формою, згідно з додатком 1 до Порядку;
- Копія наказу про скорочення або можливе скорочення передбаченої законодавством тривалості робочого часу у період дії обмежувальних протиепідемічних заходів;
- Копія відомостей про найманих працівників, згідно з додатком 2 до Порядку.
Пакет документів подається до центру зайнятості одним із способів:
- Безпосередньо до центру зайнятості;
- У сканованому вигляді на e-mail (2354ckocz@gov.ua)
Виплата одноразової матеріальної допомоги здійснюється регіональним центром зайнятості за рахунок коштів Державного бюджету України.
Суб’єкт господарювання зобов’язаний виплатити допомогу на рахунок найманого працівника у строк не пізніше наступного робочого дня після надходження коштів на його рахунок.
Начальник
відділу взаємодії з роботодавцями О.Шпунт